Post by satejulsaddbin on Feb 28, 2022 21:57:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många primogems ▞▞▞
▞▞▞ KENDALL \u0026 KYLIE 2022 version ▞▞▞
Det är ett spel jag sitter med hella tiden älskar det
Spelet har potential, men det finns en glitch där du startar ett event och sedan när du kommer tillbaka har du 0 framsteg, vilket då betyder att du inte kan avsluta eventet i tid och förlora fans. Dessutom finns det ofta ingen story så många av händelserna känns som "upptaget på jobbet". Kläderna var dock söta. Jag trodde att detta skulle likna kim k-spelet och det är det, men kim k är mycket bättre enligt mig.
Jag tycker spelet är jätte bra och älskar spelet
Det är ett bra spel. Värt att prova. Handlingen är trevlig och intressant, även utmaningar är roliga. Edit: Ok, så jag spelade spelet i några veckor men plötsligt när jag loggade in en dag blev jag utslängd från Krew. Jag trodde att det kanske var ledaren som hade tagit bort mig så jag försökte gå med i en annan Krew men den säger hela tiden att jag redan är i en Krew när jag inte var det. Helt tråkigt... Det gör också att jag loggar in igen och igen och kommer inte att fungera som den ska längre. Även om spelet är bra skulle jag rekommendera det.
Jag älskar spelet men det stänger mig hela tiden. Det stängdes mitt under festen och jag hade 2 timmar kvar och öppnade det igen och det tog slut. sedan tittar jag på 3 olika videor för lite energi och fick dem aldrig 😢. vänligen fixa felen. jag älskar det här spelet
Älskar spelet, jag har redan nått miljoner följare men när jag öppnade spelet slutade jag med att börja för ett nytt spel igen och jag kan inte spela mina sparade data. varför är detta? Jag hamnade där jag börjar, jag har redan lyckats slå Aubrey där. Men mitt spel startas om och jag kan inte spela upp min gamla sparade data! Detta var så mycket DÅLIG upplevt. Jag avinstallerar detta SPEL! och den som läser detta. ladda inte ner det här spelet så att det inte slösar bort din tid.
Den kraschar hela tiden och håller sig inte uppdaterad. Det kommer att berätta för mig att energin är full men jag är bara på 3 smh.
Kendall och Kylie bryter mot reglerna - Expressen
Det här spelet är trevligt men allt handlar om ädelstenar och energi
presentförpackningsikonen och krew-fliken försvinner alltid utan anledning... jag vill verkligen försöka få tag i presentförpackningarna men jag kan inte eftersom den är trasig
The Tiger Lakon Peranan otd
Spelet är för glitchy för att det ska vara värt det. Jag var nästan fyra stjärnor, väntade på att min energi skulle fyllas hela vägen upp igen, och när jag gick tillbaka var timern uppe (trots att jag hade mer än 30 minuter kvar) och mina nästan fyra stjärnor registrerades som noll. Jag förlorade alla dessa framsteg för ingenting.
det är ett fantastiskt spel, men på sistone kommer jag att få upp till 4,5 stjärnor på en händelse och när jag går tillbaka in i spelet efter att jag fått energi, är jag tillbaka till inga stjärnor och min energi är uttömd..mycket frustrerande! snälla fixa!
Ladda ner Kendall and Kylie på Android gratis! Fullständig version apk spel Kendall and Kylie på mobilen eller surfplattan, bara en klick!
KENDALL & KYLIE Abenteuer snf
Än så länge är allt bra
😃
Om bågen. Kendall + Kylie Melrose. Denna designen från Kendall och Kylie utstrålar haute couture. Kombinationen av acetat och metall ger en spännande modern
Kim Kardashian
jag är överlycklig med det här spelet!!!
Så handlingen tar bara slut när du når 14 miljoner följare? Vilket slöseri med tid nästan som om ni inte förväntade er att någon av oss skulle nå så långt. Det här spelet behöver massor av uppgraderingar av grafiken, spelet, handlingen plus kendall och kylie är inte tonåringar längre. Vi behöver "nu" kendall och kylie i spelet med alla deras kläder och sånt. Plus att dejta och köpa ett hus betyder att ingenting absolut inte är i det här spelet. Jag kommer inte att rekommendera det här spelet till någon alls. Det är så dåligt
Jag älskar spelet men när jag blev för lvl 7 i kims-spelet fick jag inte tygerna!!!
Jag startade om mitt spel från början och ni funkar det toppen ✌❤
Fantastiskt spel någonsin! Jag älskar det! Jag ångrar inte att jag raderade mina andra spel för det här spelet! Det var lite problem.. Men det är okej! jag älskar det gör så jäkla mycket!
KENDALL & KYLIE הרפתקאות wfca
Det var första gången jag spelade det här spelet, jag har precis laddat ner det men det är fortfarande fantastiskt. Jag tror att det måste vara kortare, vi måste bara spela på fritiden och betala mycket tid. Och du vet att jag bara är 11 år gammal så jag får inte mobilen på så länge. Men den viktigaste tanken är att det finns kendall och kylie där
Kendall + Kylie Skor: Köp upp till −74% | Stylight
Den startar inte
Jag tycker mycket om det här spelet. Det är en titt in i en kändis liv och den visar medias upp- och nedgångar och hur du måste prata klä dig och agera som kändis. allt som allt gillar jag verkligen det här spelet och det andra spelet som det här
Jag är nästan klar med spelet och plötsligt när jag försöker öppna spelet tillbaka, börjar det hela vägen till de första grunderna, jag försöker logga in med mitt konto men ingenting fungerar
Jag älskar verkligen spelet men frysningen, laddningstiden (+3 min till start) och buggningen där du måste göra uppgifter om och om igen blir riktigt irriterande. Det är för dåligt eftersom spelet är så bra men helt ospelbart på grund av fördröjningen. Fixa det!!
KENDALL & KYLIE – Appar på Google Play
Nåväl, efter den senaste uppdateringen kan jag åtminstone komma förbi laddningsskärmen... men den är fortfarande långsam och den fryser fortfarande ibland... men huvudproblemet för mig är att det inte sparar några av mina framsteg som Jag spelar. När jag avslutar spelet och senare startar upp det måste jag göra om allt igen... Jag är inte alls nöjd med det här! Det är så mycket jag saknar!
Jag nådde 1 miljon. Det visade att jag fick 200 diamanter, men jag fick inga. Det suger! Vänligen lös detta problem snarast
Har det här spelet en punkt där det bara stannar och ingenting händer eftersom jag kom till punkten där jag passerade Audrey Maddison och nu händer ingenting det enda som händer är de vanliga spelningarna, inget annat som händer i spelet
Det är sååå coolt jag älskar kläderna och uppdragen som den här nedladdningen är värd!!!
Varför måste GAY MYCKET i det här spelet? Så grovt för mig, den andra än den här sht är 5 stjärnor.
Felar mycket och allt är riktigt dyrt men inte dåligt spel överlag
Det här spelet är roligt och utmanande och aldrig slöseri med tid. Jag njuter av varje bit av det även om jag fick berömmelsen över en natt, vilket är lite overkligt. Jag älskar det. Så beroendeframkallande!
Gör dig redo att bli besatt av Apples nya iOS 8-funktioner. ... Kendall och Kylie Jenners bästa tips för att ta den perfekta selfien
Jag har spelat det här spelet förut men det blev buggigt när jag försökte logga in med mitt fb-konto. Jag måste starta om spelet för att bli av med det. En annan fråga är vloggen i Perrys lägenhet. Jag fick slut på energi så jag lämnade den ifred ett tag. När jag öppnade appen igen när min energi hade fyllts på var jag tvungen att börja om från början. Det är totalt slöseri med tid.
KENDALL & KYLIE Piedzīvojumu spēles bms
Kim Kardashian: Hollywood - Senaste Versionen För Android